قوانین ومقررات سایت طلوع آرت

رویه‏‌های طلوع آرت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

۱.رعایت حریم شخصی

طلوع آرت برای حریم شخصی‌ افراد احترام قائل است. بدین منظور اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام دریافت می شود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

 

۲.نمایندگی

طلوع آرت هم اکنون هیچ فروشگاهی ندارد، خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی سایت طلوع آرت اطلاع دهید.

 

3. مرجوع نمودن کالا

در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت داشته باشد، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را با ارائه فاکتور خرید مرجوع کنید. اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با ارسال کد سفارش به سامانه خدمات مشتریان، با شما تماس گرفته می‌شود و پیگیری از این طریق انجام می‌شود.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان طلوع آرت اطلاع داده شود. کارشناسان طلوع آرت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‌‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان طلوع آرت اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به طلوع آرت عودت داده شود.

 

۴. ارتباطات

هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره‌ی تماس و پست الکترونیکی در اختیار ما در طلوع آرت قرار می‌دهید، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و هم‌چنین راه‌های ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائه‌ی اطلاعیه‎‌ها به شما عزیزان خواهد بود. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان طلوع آرت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام طلوع آرت است.

 

۵.ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در طلوع آرت در تمامی ساعات شبانه‌ روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد. در حال حاضر تحویل سفارش مشتریان شهر رشت در روزهای عادی ساعت ۴ بعدازظهر الی ۸شب صورت می‌پذیرد، و بیرون شهر رشت روز بعد از ثبت سفارش ارسال می گردد.

 

6.سیستم های ارسال

1.سیستم ارسال پیک موتوری طلوع آرت درحال حاضر کلیه مناطق رشت را تحت پوشش دارد.

محموله های داخل شهر رشت را می توانید از سیستم ارسال پیک موتوری استفاده نمایید .

2.سیستم ارسال پست پیشتاز طلوع آرت درحال حاضر کلیه مناطق ایران را تحت پوشش دارد.

برای هر محموله ارسالی توسط پست پیشتاز یک شماره رهگیری توسط پست صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: https://tracking.post.ir استفاده نمائید.

3.سیستم ارسال بصورت تیپاکس طلوع آرت کلیه مناطق تحت پوشش شرکت تیپاکس است.

برای هر محموله ارسالی توسط تیپاکس یک شماره رهگیری توسط شرکت تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: https://tipaxco.com/tracking استفاده نمائید.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت طلوع آرت در صف پردازش قرار می گیرند. سعی و تلاش طلوع آرت بر انجام بی نقص این فرآیند می باشند. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در طلوع آرت به پایان برسد (حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری) حق لغو کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای طلوع آرت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت.